Nasze samopoczucie w dużej mierze zależy od artykułów spożywczych, które spożywamy codziennie

Jeśli marzy Ci się piękna sylwetka, wtedy między innymi powinnaś zastanowić się nad swoim dotychczasowym stylem życia. Większość z nas między innymi odżywia się nieprawidłowo, co zazwyczaj jest przyczyną wielu chorób oraz złego samopoczucia. Kiedy chcesz czuć się świeżo, a dodatkowo pragniesz zrzucić parę dodatkowych kilogramów, wówczas zdecydowanie powinnaś wprowadzić pewne zmiany w swoim jadłospisie.
miód z pasieki
Autor: Free Creative Commons Images for Colorful Souls!
Źródło: http://www.flickr.com
Jak powinien wyglądać przykładowy jadłospis na każdy dzień? Na śniadanie między innymi dobrze sprawdzi się zdrowe musli z owocami (nieszkodliwe mrożonki) – jeśli jest lato, wówczas przede wszystkim powinnaś wykorzystywać sezonowe owoce takie jak przykładowo jagody. Jeśli natomiast jest zima, wtedy miseczka ciepłej owsianki na śniadanie między innymi również postawi Cię na nogi – wtedy możesz wrzucić do niej garść mrożonych owoców lub karmelizowane cytrusy lub jabłka z cynamonem. Mrożonki oczywiście nie zawierają aż tak wiele witamin jak świeże owoce, jednak poza sezonem są znakomitym zamiennikiem. Kiedy zaś chodzi o obiad, między innymi powinnaś postawić na coś lekkiego.




Świetnie sprawdzą się na przykład mięsa przygotowywane na parze – kiedy tylko nieźle je doprawisz, wówczas zdecydowanie będą smakowały fantastycznie. Wprawdzie zdrowe mięso i wędliny (oferta zdrowego mięsa) niejednokrotnie są zbyt kosztowne, jednak możesz w takim przypadku kupić trochę mniej mięsa i zastąpić je większą liczbą warzyw. Taki posiłek na pewno nie będzie wysoce kaloryczny i można go spożywać bez najmniejszych obaw. Jeżeli myślisz poważnie o tym, aby zrzucić zbędne kilogramy, wtedy niewątpliwie powinnaś bardzo ograniczyć cukier lub całkowicie - rekomendują nas - z niego zrezygnować. Kiedy nie możesz obejść się bez słodkiej kawy, wówczas cukier fantastycznie zastąpi dla przykładu miód pszczeli, wieloowocowy lub kwiatowy. To bez wątpliwości na zastąpienie niezdrowego cukru w jedzeniu.